Klantwaarde

Sturen op klantwaarde

Het verhogen van jouw klantwaarde heeft direct effect op je winstgevendheid. Maar wat is die klantwaarde precies en welke verbetering is hier nog in aan te brengen? Wij helpen jou bij het in beeld brengen van de klantwaarde én helpen jou en je medewerkers op weg om deze te verbeteren, met de focus op de klant.
Adviesgesprek aanvragen

Klantwaarde

Wij onderzoeken samen met jouw medewerkers alle aspecten van klantwaarde: de behoefte van de klant, de manier waarop deze wordt ingevuld én het rendement per klant(groep). Met de uitkomsten brengen wij direct verbeteringen door in strategie en proces.
Training klantwaarde
Klanttevredenheidsonderzoek
Berekenen klantrendement
Creëren cultuur klantdenken

Sturen & meten

Meet jij of jouw acties het gewenste resultaat opleveren? Om slimme keuzes te maken in je marketing en verkoop is dat wel verstandig. Wat ook loont: het analyseren van data van klanten, zoals persoonsgegevens, besteding, tevredenheid en klachten.
Opzet dataplan
Onderzoek KPI's
Implementatie CRM

Marketing & Salesbeleid

Met jouw groeiambitie is het noodzakelijk om duidelijke keuzes te maken voor investeringen, bijvoorbeeld in marketing en/of in bestaande klanten. Door vanuit de groeistrategie samen met je medewerkers een duidelijk marketing- en verkoopplan te maken wordt groei beter voorspelbaar.
Opzet (online) marketingstrategie
Klant- en acquisitiestrategie
Bewaken voortgang sales

Product

Roadmap

Ontdek jouw verbeterpotentieel én hoe jouw bedrijf scoort ten opzichte van de andere MKB bedrijven. Met de Roadmap breng je het in kaart. Je kunt hiermee direct aan de slag en werkt samen met jouw medewerkers aan meer waarde voor jouw bedrijf. Een echte verbetering!

Insights

Dagelijkse tips, inzichten en actualiteiten.

Hulp nodig?

Wil jij sparren over hoe we jouw bedrijf kunnen helpen?